TISZTELT PARTNERÜNK!

 

Szeretnénk megnyugtatni Önöket, hogy az Industrieplan Kft raktárkészlete hosszú időre, 4-6 hónapra biztonságos működési hátteret nyújt az Ön számára.

 

Ha bármilyen a munkánkat érintő információhoz jutunk, természetesen tájékoztatjuk Önöket. Addig is kérjük, hogy az ügyintézés telefonon, e-mailben történjen a vírusterjedés korlátozása céljából.

 

Összhangban a Magyarország teljes területére kihirdetett veszélyhelyzettel (40/2020. (III.11.) Korm. rendelet) cégünk a következő intézkedéseket hozta meg a személyes kontaktusok csökkentése érdekében:

 

  • Az irodai dolgozók létszámát a szükséges minimumra csökkentettük, a többi munkatársunk otthoni munkavégzésre áll át.
  • A személyes ügyfélszolgálatot átmenetileg szüneteltetjük.
  • Telephelyünkön az adminisztrációs munkát és az árukiadást átszerveztük: 
    • Az irodába belépni csak a munkatársaknak engedélyezett
    • A csomagszállítást preferáljuk a vevői átvétel helyett
    • Csak előre lerendelt, összekészített árukat tudunk kiadni
    • A raktár korlátozott nyitvatartási idővel üzemel: 9-13 óra között
    • Ügyintézés a kijelölt raktári átadópulton keresztül történik
    • Az árut munkatársaink viszik ki a szállító járműhöz, a raktárba belépni nem lehet
    • A készpénzes fizetés jelenleg szünetel, kérjük a számlákat előre utalással rendezzék vagy válasszák az utánvétes kiszállítási módot
    • Elektronikus számlamásolatok kérünk ügyfeleinktől, így is küldjük az általunk kiállított számlákat partnereinknek a postázás helyett/mellett – ehhez folyamatosan bővítjük levelezési listánkat

Megértésüket és szíves együttműködésüket köszönjük!

 

Budapest, 2020.03.16.

 

Tisztelettel,

Diósi Rezső

ügyvezető igazgató

 

Frissítettük adatvédelmi szabályzatunkat. Honlapunk a jobb felhasználói élmény érdekében cookie-kat használ. Az oldal használatával Ön elfogadja a cookie-k alkalmazását.